Svatební portfolio web vám přivede nové zákazníky

Svatební portfolio web vám přivede nové zákazníky

Svatební focení je pro velké množství fotografů důležitým zdrojem příjmu. Ať už se svatbami zabýváte oficiálně a nabízíte služby komukoli, své zákazníky získáváte pouze přes kamarády,  či svatby berete jen výjimečně - právě vám může JuicyFolio nabídnout něco unikátního: elektronický ekvivalent svatební knihy na internetu. Pomůže vám svatební fotky vypíchnout tak, aby skutečně dokázaly originálně a intenzivně zapůsobit na vaše stávající i potenciální zákazníky. A s minimem vaší práce navíc.

Jak to funguje?

Podobně jako u fotografické knihy, i na svatebním fotowebu můžete vytvářet skládáním obrázků samostatné svatební série (klidně přístupné jenom někomu) a snadno je vylepšit o speciální koláže - ptychy. Nemusíte se vůbec zastavovat jen u fotek. Kombinovat lze texty, videa a další HTML obsah včetně map. A vše můžete podtrhnout i vlastní grafikou.

Proč si ale dělat svatební web s galeriemi už odfocených svateb? Protože nevěsty, jak jste možná sami vypozorovali, se často sdružují ve skupinkách. Kamarádky na sebe (pod)vědomě působí. Když jedna nevěsta rozešle svým svatebčanům galerii přímo od fotografa ještě zčerstva, budou si určitě pamatovat vaše profesionální vystupování. Téměř pokaždé se někdo se zájmem ozve, protože kontakt mají na takovém webu krásně po ruce.

 

Máte dvě možnosti, jak své svatební fotoalbum pojmout. Buďto vytvoříte zcela samostatný web či web oddělený, ale propojený s vaším portfoliem, anebo svatby skutečně dáte přímo do svého hlavního portfolia. Ať už si vyberete kteroukoli možnost, můžete se svatbám díky JuicyFoliu věnovat ještě více a s ještě větší péčí - JuicyFolio má totiž pro tyto účely vyvinutý vlastní systém pro jednoduchou a hlavně rychlou správu obsahu a změnu jeho struktury pouhou myší v prohlížeči.

Jak to vypadá v praxi?

Pro představu jsme pro vás připravili konkrétní příklady tří našich zákazníků, kterým se vyzdvihnutí nabídky svatebního focení velice vyplatilo.

Minimalistické portfolio s velkými náhledy

Minimalistické portfolio s velkými obrázky: weddings.byjara.com

Jára Sijka má u nás na JuicyFoliu už své vlastní osobní portfolio jarasijka.com, kde se soustředí hlavně na sportovní fotky, blog ze svých cest a nějaké další „náladové focení“. Protože si ale občas zabývá i focením svateb (což zároveň nechce míchat do svého portfolia), založil si u nás Jára druhý web - weddings.byjara.com, který se vyznačuje pro něj ikonickým minimalistickým výstupem a zároveň i velkými a poutavými fotkami z jednotlivých svateb.

 

Během prvních pěti dnů od spuštění navštívilo Járův nový web přes 5000 lidí s dohromady více než 16 000 zobrazeními jednotlivých stránek, které vyústily v celkem osm poptávek na focení a během prvního týdne hned pět zaplacených zakázek (každý další týden stále přibývají). Járova reklamní kampaň na jeho svatební fotky se tedy rozhodně vyplatila. A vyplatit se může i vám.

Základní svatební portfolio

Základní svatební portfolio: necomodreho.cz

I fotograf Oldřich Hrb má u nás své vlastní profesionální portfolio – oldrichhrb.cz, avšak pro oslovení co největšího počtu zájemců o svatební fotky se rozhodl založit si portfolio další, jednodušší a hlavně přesně navržené pro svatební účely - necomodreho.cz. Je totiž mnohem lepší nerozptylovat zájemce, kteří se koukají po svatebním focení, čímkoliv jiným (k tomu se pak mohou propracovat sami, když budou chtít). Na oddělený web se pak navíc i daleko lépe cílí placená reklama.

 

Při oslovování dalších klientů využívá Olda právě přátelských vztahů jednotlivých svatebčanů. Když stávající klientky rozešlou fotky ze své svatby, nejvíce se o ně často zajímají právě dámy, které svatbu rovněž brzy plánují. Kontaktní stránka přímo na webu, která může být navíc doplněna o pohodlný kontaktní formulář, pak celý proces ještě zjednodušuje.

 

Průměrně během prvních tří dnů od zpracování a předání fotek nevěště tak jednotlivé galerie na Oldově svatebním webu navštěvuje kolem 500 až 1000 unikátních návštěvníků a každým dnem přicházejí další, kteří se na přehledném a čistém svatebním portfoliu mohou rychle přesvědčit, co od Oldovy práce lze očekávat, a nevěstám zároveň pochválit jejich nejkrásnější den.

Svatební stránka na vašem stávajícím portfoliu

Svatební stránka na vašem stávajícím portfoliu: traga.cz/wedding

Pokud se na svatební focení přímo specializujete a nemáte proto potřebu připravovat pro něj speciální portfolio, můžete stránku s vašimi svatebními fotkami zařadit přímo na váš původní web, tak jako to udělalo designerské foto-duo Gábina Činková a Tadeáš Kopča z Traga.cz.

 

Na svém webu můžete svatbám buďto věnovat jednu galerii s průřezem všech svateb a nebo celou samostatnou složku několika ukázkových galerií, právě jak to udělali fotografové z Tragy, kteří tomuto albu zároveň přisvojili jednoduchou a snadno zapamatovatelnou adresu traga.cz/wedding. Právě to je zároveň nejlepší způsob, jak prezentovat svou práci a snadno oslovit ty zákazníky, u kterých máte největší šanci vzbudit zájem.

Proč mít web a ne jen stránku na Facebooku

Na svém vlastním webu jste svým pánem. Můžeme vám pomoci nastavit kvalitu zpracování, aby vám maximálně vyhovovala na rozdíl od obrovské komprese, kterou provádí Facebook a jiné sociální sítě. JuicyFolio je navíc napojené na statistiky návštěvnosti Google Analytics a umožňuje i podrobné nastavování cílů (goals), které chcete sledovat. Navíc můžete vše vylepšit vlastní grafikou a vyladit vše přesně pro vaši značku. Více informací o těchto možnostech najdete v sekci Nastavení+.

 

Mít vlastní svatební web jako ekvivalent fotoknihy je velice jednoduché. U nás máte možnost si všechno na 14 dní vyzkoušet zcela zdarma.

 

Stačí zamířit na juicyfolio.cz/svatby, vybrat si jeden z doporučených designů, a za pár minut můžete vyprávět svatební příběhy vašich zákazníků poutavou formou sami. Uvidíte, že jejich tvorba vás bude bavit.