Jak si založit účet na MailChimpu

Jak si založit účet na MailChimpu

V našem předchozím článku jsme si rozebrali, co je to webová služba MailChimp a k čemu ji můžete využívat. Teď se ale ještě podíváme na to, jak se na webu Mailchimp.com vůbec lze registrovat.

Pro registraci navštivte web MailChimp.com a klikněte na tlačítko Sign Up Free. To vás přemístí na stránku, kde vyplníte své přihlašovací údaje, tedy váš e-mail, uživatelské jméno a heslo (Email, Username a Password).

Konkrétně heslo je u MailChimpu trochu ošemetné. Vaše heslo totiž podle nastavených pravidel musí obsahovat alespoň jedno číslo, jeden speciální znak (@, &, #, Đ, …) a velká i malá písmena. Celé heslo musí mít navíc minimálně osm znaků, vyberte proto pečlivě takové, které nepůjde jen tak uhodnout, ale které si zároveň i zapamatujete.

Po úspěšné registraci vás pak MailChimp vyzve, abyste potvrdili svůj e-mail. Přejděte proto do vaší mailové schránky, otevřte zprávu, která vám od MailChimpu přišla, a klikněte na tlačítko Activate Account. Na to se objeví stránka s políčkem I'm not a robot, do kterého musíte kliknout, abyste potvrdili, že nejste robot, ale skutečný uživatel.

V následující dlouhé nudli okének je pak třeba vyplnit hned několik vašich informací. Prvními jsou vaše jméno, příjmení a e-mailová adresa (tu už jste zadávali během registrace), tedy First Name, Last NameEmail Address.

Na to navazují informace o vaší společnosti. V rámci prvních čtyř položek vyberete (zleva doprava a shora dolů), kolik má vaše firma zaměstnanců,  kolik let je vaše firma stará, zda máte seznam e-mailů, které byste do MailChimpu chtěli importovat (ano/ne) a pokud tento profil zařizujete pro klienta (ano/ne).

Dále jsou povinné položky název vaší firmy (Company / Organization), její webové stránky a korespondenční adresa (Website URL a Address 1). Pak musíte vyplnit i vaše město, stát, poštovní směrovací číslo a zemi (CityState, Postal code a Country), přičemž v případě České republiky bude mít State i Country stejnou hodnotu - Czech Republic.

Volitelně pak můžete dodat druh vašeho podnikání (Your industry) a časovou zónu (Time zone). Pak si ještě můžete nastavit profilový obrázek (s minimální velikostí 300 x 300 pixelů) a po kliknutí na Save And Get Started máte hotovo.